notitle

www.nitrojen.tk * www.notitle.tk

notitle

www.nitrojen.tk * www.notitle.tk

آن کیست ........؟؟

آن کیست کز روی کرم با من وفاداری کند؟

با یک پیامک شب به شب ، از من هواداری کند؟



یک مرد خیلی مهربان ، از هر نظر تکمیل وخوب

حتی اگر تنها شدیم با من نکوکاری کند!!

آن کیست کز روی کرم با من وفاداری کند؟

با یک پیامک شب به شب ، از من هواداری کند؟



یک مرد خیلی مهربان ، از هر نظر تکمیل وخوب

حتی اگر تنها شدیم با من نکوکاری کند!!



ماشین ومسکن باشدش ،اوضاع مالی رو به راه

جیب خودش راشل کند , رفع گرفتاری کند!



اول به دست آرد دلم ، بعداٌ مرا عاشق کند

آنگه برای بردنم ، جان بکند، کار ی کند!



من هی بگویم نه به او ، او هی بگوید :خواهشاٌ

در پیش من زانو زند هی گریه وزاری کند!



نیت کند عقدم کند ،هی شب به شب نذری دهد!

در مسجدی بنشیند وده شب عزاداری کند!!



گر دل بسوزانم به او ، خود را حلالش می کنم

اور را به جایی می برم ،کلی خریداری کند!!



آنگه به محضر رفته و ،عاقد برای مادوتا

با النکاح السنتی ،یک صیغه ای جاری کند



در گوشش آنجا زیر تور ،می گویم این را مهربان :

در پخت وپز در شست وشو ،باید که همکاری کند!



آنگه عروسش می شوم ،او می شود داماد من

باید بماند تا ابد از من نگهداری کند!

 

شاعر معصومه پاکروان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد