notitle

www.nitrojen.tk * www.notitle.tk

notitle

www.nitrojen.tk * www.notitle.tk

جک بامزه

خیف نون تا وارد خیابون یکطرفه میشه پلیس میگرتش ، پلیسه میگه کجا با این عجله؟

حیف نون میگه هر جای می خواستم برم دیگه دیر شده ببین همه دیگه دارن برمی گردن!

.

.

جک خیلی بامزه و خنده دار

از حیف نون میپرسن شیری یا روباه؟
میگه مگه خر چشه؟

.

.

جک جدید و بامزه

زن غضنفر : بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟
غضنفر : ببخشید  عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!

خیف نون تا وارد خیابون یکطرفه میشه پلیس میگرتش ، پلیسه میگه کجا با این عجله؟

حیف نون میگه هر جای می خواستم برم دیگه دیر شده ببین همه دیگه دارن برمی گردن!

.

.

جک خیلی بامزه و خنده دار

از حیف نون میپرسن شیری یا روباه؟
میگه مگه خر چشه؟

.

.

جک جدید و بامزه

زن غضنفر : بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟
غضنفر : ببخشید  عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!

.

.

جک باحال و بامزه

یه روز یا نفر میره دکتر میگه آقای دکتر چرا هیچ کس منو تحویل نمی گیره؟
دکتر میگه : نفر بعدی!

.

.

جک بامزه غضنفر

یارو داشته یکی رو کتک می زده و میگفت کمک کمک. بهش میگن توکه داری کتک می زنی چرا دیگه کمک میخوای؟ میگه : آخه بهم گفته اگه بلند شم لهت میکنم.

.

.

جک غضنفر بامزه

غضنفر رو میفرستن دنبال نخود سیاه پیداش میکنه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد